Gott & Blandat

Party time In London 2011!
In London 2009
Det var ingen vanlig dag, for det var Marigonas fodelsedag,
I just love London.
???????????????
haahahahahahah

Plzzz sommmar sommmmar, kommm kommm.
Behare Saknar dig som fan :*(
Underbar Sommar (2011) i Prishtina med Marigona Kurtaj

Warszawa (2009) med min basta van Albana :)
Vi halsade pa Maggi I Warszawa,
da passsade vi aven pa att shopppa lite som ni ser ahahah;)



Just An ordiary day in sweden!
(2009)


Quite a Normal Coffee Day With My Love!



Pa denna bilden ar jag med mina kusiner,
Kaltrina i mitten och Marigona at hoger.
Jag tror att det var sommaren 2008,sa det var ett tag sen.
I kosovo ar alltid roligt, det kan ju inte bli fel med FEST,SOL & MATTTT.



En av mina Favo kort.
Har ar jag pa semester i Albanien Dhermi med min alskning.
Det ar sa vacker i Albanien ( Dhermi)


Summer Love // Behare Fetahu


Kommentarer
Postat av: Edita&Besa

We're missing you cuttie XXX

2011-12-31 @ 14:02:33
URL: http://flyoursky.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0