I Don't Care!

Hmmm vad ska man skriva egentligen??. Själv tycker jag att det är Boring, när man skriver för mycket, för vem fan orkar läsa.. Assså inte jag iallafall, jag vill ha lite text och mycket bilder..
Men jag ska börja skriva lite iallafall. Pratade med min underbara vän idag Albana, & hon tycket att jag skulle börja skriva mer. Hon tycket att jag en gång i tiden skrev roliga inlägg ( när vi hade bloggen ihop) hmmm... Ska göra mitt bäst, asså att skriva tar ju tid & jag har ju ett annat liv än min blogg ..
Sitter & lässsser fashion & historia böcker. Där får jag massa med inspiration.
Här är bara några utav böcker!
Här är en av mina skisser. Gillar inte o vissa mina skisser,
men ni får en lite provsmak på min kommande collection.
I know you'll love it 


Know, first, who you are; and then adorn yourself accordingly. Epictetus Roman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0